Reklamacje

Jeśli produkt, który kupiłeś ma wady masz prawo go zareklamować .

 

 kontakt w sprawie Reklamacji

kontakt@zuzy.pl

 

Jak złożyć reklamację?

Reklamacje należy złożyć za pomocą formularza reklamacji

          lub drogą elektroniczną na adres  kontakt@zuzy.pl

   Opisz  zaistniałe wady, okoliczności powstania wady (w tym datę) jej wystąpienia,

podaj dane Klienta składającego reklamację, oraz numer zamówienia,

napisz  jakie masz żądanie w związku z wadą towaru.

następnie

Wyślij do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej -( Paczka 24 ) z reklamowanym produktem

na adres:

Pracownia Artystyczna LOFT

ul. Orłowicza 17/80

10-684 Olsztyn

Kiedy Reklamacja zostanie rozpatrzona (w ciągu 14 dni) skontaktujemy się z Tobą mailowo.

Reklamacji nie podlegają produkty zniszczone w wyniku prania w pralce lub użycia zbyt silnych środków piorących oraz produkty uszkodzone w sposób mechaniczny z winy klienta.