Reklamacje

Jeśli produkt, który kupiłeś ma wady masz prawo go zareklamować .
kontakt w sprawie Reklamacji
kontakt@zuzy.pl
Jak złożyć reklamację?
Reklamacje należy złożyć za pomocą formularza reklamacji
lub drogą elektroniczną na adres kontakt@zuzy.pl
Opisz zaistniałe wady, okoliczności powstania wady (w tym datę) jej wystąpienia,
podaj dane Klienta składającego reklamację, oraz numer zamówienia,
napisz jakie masz żądanie w związku z wadą towaru.
następnie
Wyślij do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej -( Paczka 24 ) z reklamowanym produktem
na adres:
Pracownia Artystyczna LOFT
ul. Orłowicza 17/80
10-684 Olsztyn
Kiedy Reklamacja zostanie rozpatrzona (w ciągu 14 dni) skontaktujemy się z Tobą mailowo.
Reklamacji nie podlegają produkty zniszczone w wyniku prania w pralce lub użycia zbyt silnych środków piorących oraz produkty uszkodzone w sposób mechaniczny z winy klienta.